SPRAWDŹ SEN

Sprawdź sen co rano, zobaczysz co się stanie.

Najlepszym treningiem do zapamiętywania snów jest ich wyszukiwanie, przypominanie sobie – także szczegółów.
Średnio zapamiętujemy tylko kilka snów (około 3-5) z całej nocy. To oznacza, że nasze noce prawdopodobnie są naprawdę epickie, ale jak po dobrej imprezie – niewiele z  niej pamiętamy. Sposobem na poprawienie wyników jest:

1. Budzenie się co jakiś czas

Śnimy w interwałach. Średnio co 90 minut następuje faza głębokiego snu (REM), podczas której śnimy nowy sen. Przerywanie tego schematu pomoże rozbudzić umysł, przez co łatwiej będzie nam zapamiętać… o czym tak właściwie rozmawialiśmy?

2. Zapisywanie snów

Serio. Ten bzdurny zlepek słów, który prawdopodobnie napiszesz ma znaczenie. Ogólnie sny sprawdza się na podstawie słów kluczowych. Ale o tym później.
Zapisuj co Ci się śniło. To z czasem wejdzie w Twój umysł do tego stopnia, że sam zacznie uważać to za bardziej istotne niż dotychczas, dzięki czemu więcej zapamiętasz.

3. Miejsce i okolice

Pierdolnik wokół dla niektórych może być pomocny w zapamiętywaniu snów, ale dla większości może ograniczyć efektywność.
Miejsce w którym śpisz powinno być miejscem w którym śpisz. Nie popielniczką, restauracją, szafą na ubrania i biurkiem. Łóżko, kołdra, poduszka. Zadbaj o to.

4. Przygotuj się do snu

Prysznic przed snem jest pomocny, ponieważ rozluźnia ciało i umysł. Niech to będzie dla Ciebie moment, w którym jesteś tylko ze sobą. Spróbuj zneutralizować swoje emocje i myśli. W takim stanie idź do łóżka. Rano napisz jak było.

5. Alkohol, używki i to co robimy przed snem

 

Sprawdź sen
Zdjęcie pochodzi z Pexels.com
PRZEJDŹ DO DALSZEJ CZĘŚCI